Відкритий клас гуманної педагогіки як фактор
розвитку професійної компетентності вчителів активно пропагує інноваційну
діяльність і здійснює підвищення майстерності педагогів в умовах
практико-орієнтованої діяльності. Робота цього класу дозволяє забезпечити
реальні дії з розвитку безперервної педагогічної освіти, створює умови для
проектування слухачами на основі вивченого інноваційного досвіду варіативних моделей
власної професійної діяльності. Внутрішніми й зовнішніми проявами реалізації
проекту стала позитивна динаміка розвитку кадрового потенціалу, розширення
практики засвоєння технології гуманно-особистісного підходу до дітей в
освітньому процесі, підвищення якості освітніх послуг в умовах переходу й реалізації нового Державного стандарту
початкової загальної освіти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий